RSS

Pages

KooBeCaF~~oink!(gaya super junior)

o0ho0o0o0o0h0o0oi~!!haha..aje gile.

sjak ak balik ump ritu, ak gatal sangat nak aktifkan balik facebook ak...sori la yer..ak telah pun activate kan balik..hehehe..
banyak sebab ak aktifkan balik..sb ak nk cntact abg2 aku, akak2 aku, anak2 sedara ak, kwan2 lame ak, kwan2 sekarang ak...heh3..

melalui fb la ak cntact family2 ak..terutama anak2 sedara ak..kalo kat umah cuti ke, raye ke, kalo jumpe ak xberbual sangat ngn diorg..sebab ak pendiam sebenarnye kat umah kalo nk taw..ngeeee...pmpuan melayu terakhir la katakan..nk buat camne kan...terpakse terima nih!..heh3!!

selain itu, tujuan lain saya mengaktifkan kembali facebook saya adalah kerana saya ingin men'tag' gambar2 saya yg dipunyai oleh rakan2 supaya saya dapat memiliki juga gambar2 tersebut untuk disimpan sebagai kenangan.oyeah~

tapi korang jangan riso r, ak xkan mencapub da lagi..ak try sedaya upaya sehabis kudrat ku supaya xmuncul dengan status2 pelik aku lagi kat home korang yer...tapi kalo kuiz 2 xley nk tolong r..termencapub r sekejap..alaaa...kuiz jew pon kn...ignore suda...okeyh?
"ok dayah comel",jawab korang.
"wahahaha, time kasih!malunyew~~",balasku pula.

0 comments:

Post a Comment