RSS

Pages

RaP = SaJaK??

Time ak bsungguh2 nyanyi rap bile karaoke, alion ckp ak bsajak!
Dia xtaw ape itu erti rap memadangkan dia hanya menyanyi lagu2 TRADISIONAL DAN KLASIK.
Sedang ak adalah rapper, anak didik suju..
Post ni khas ak tujukan kpd alion..sajak utk dirinye..

Oh alion..,
a.k.a dweaji tokki..,
a.k.a Go Minam..,
a.k.a Faizal Tahir..,
a.k.a Aeron Aziz..,
Kaw bagaikan…………
……………………………………
……………………………………
………………………………

(bunyi cengkerik)

(balik smula, balik smula!)

Kaw bagaikan……………
…………………………………………
………………………………………………
………………………………………

Ermmmmmm..(bkerut2 dahi)

………………………………
…………………………
………………………
……
Okeh! da abis! sume boleh tepuk tgn!! Ahahahhaha~!


p/s: post ini hanya bertujuan mengenekan alion, tiada kene mengene dgn yg masih belom jd alien atau pun yg sudah jd alien.

4 comments:

kabuto said...

nape baru malm ni aku perasan post ni..siap ditujukan khas untuk aku lg tu..hahahaa..
mntang2 aku xde blog nk buat serangan balas..xpe2..ko tunggu meooonnnnnn!!!!!!!!!!

daia said...

HAHAHAHAHAHHA!!!!
pe la..ni post jaman bile punye nih baru ko nk komen!hahaha~

kabuto said...

hahahaa..aku x perasan post ni..mcm mne aku boleh x update pasal ni..terang2 ko ktuk aku..xleh jd ni..aku kne buat blog untuk serangan balas..hahahaa

daia said...

hahaha..ak ingt ko redha je ak kutok ko.upenye xpasan..buat la blog.khas utk ak.haha

Post a Comment