RSS

Pages

iNFo 3: TiPs MeNCeRaHKaN WaJaH


anda ingin memutih kan kulit wajah? mencerah kan muke?
pair and lobely tidak berkesan malah mengundang jerawat??
garniot membuatkan muke panas dan berminyak??

disini saya ingin berkongsi pengalaman saya.

saya dahulu nye ketika kanak2 sangat gelap.
tetapi kini! kulit wajah sy bertambah cerah.
apakah rahsianya?
dibawah adalah gambar saya sebelum dan selepas mengamalkan tips tradisional utk memutih kan muka.
perbezaan yg ketara!


sebelum selepas


caranya mudah, berkesan dan tidak memerlukan kos!
hanya memerlukan sedikit tenaga.
kisahnya begini..
ketika kecil saya bersama kakak saya sedang bermain2..
kami terjumpa 1 rahsia utk memutihkan kulit!
sesuatu yg berwarna putih dan hitam berhampiran dengan tingkap.
saya bertanya kpd kakak saya, apakah benda tersebut.
kakak sy pon menjawab, "bedak laa.."
mmg kelihatan seperti bedak yg berwarna putih itu.
maka, kami pun mengambil bedak itu dan menyapu2 di pipi kami.
setiap kali terjumpa, kami akan memakai bedak itu.
terasa lembut dan licin kulit kami.
malah, kulit kami bertambah cerah kini.
anda juga boleh mencuba.
hanya perlu sedkit tenaga utk mencari.
untuk rujukan anda, benda itu kelihatan seperti ini:

selamat mencuba!!
ukurlah sendiri~

2 comments:

lee sung gi said...

tipu...x same...gmbar lain ni.nape mase kecik ade..tp bila besar dh xde..mne ilang mnde 'tu' nye...hehehe..

daia said...

nk tipu xagak2.mase kecik ne ade.tlg r jgn nk pasan lee seung gi.cehh~

Post a Comment