RSS

Pages

Lari Sekejap

aku rase buat sementara waktu ni baik aku deactivate fb.ape yg aku jumpe kat fb banyak yg menyakitkan hati..terutama pasal dia...kat fb la dia kntoi curang..2x lak tu..dia kantoi menipu...tgk kwn sendiri minat kat dia...kdg2 ak rase ak xtau pasal fb lg bagus.xtau bende yg menyakitkan hati.kalo xtau, ak lebih bahagia..kalo  tau, nanti da xbole xtau..
lg 1 masalah ak ni, org tu da sorok pon ak xtersengaja tau...aku rase ak ni ade kuasa luar biasa lah.haha..(pecaye jeee)
xtau mane yg bagus.tau dia curang ke or xtau lgsg lg bagus.
disebabkn aku ni addicted kat fb, tambah lak xbekerja, mmg bkk fb je.susa nk deactivate dlm jgka yg lame wpun 1 hari.tp ak akn cube sedaya upaya.yoshhh!!kene activate bile everything da ok.bile hati da kuat.bile hati da xde sape2.bile ak happy dgn hanya diri sendiri...mcm dulu..
aku da mule meluahkan perasaan kat fb, so sebelum jadi lebih teruk dan org pndang rendah kat aku yg xdpt mengawal emosi, bek ak luahkan kt blog sb blog ak rase xde org bace.kalo bace pon bape ketul je..

4 comments:

lee sung gi.. said...

aku peminat setia blog ko meon..aku sntiasa update blog ko..cpt la activate balik fb ko..sejak ko deactivate fb..notification aku dh x semeriah dlu..kalau x setiap kali aku log in fb..mst notification aku smpai berpuluh2..ni sjak ko deactivate x smpai pn 5..hehe..MEOONNNNN!!!!..

hidayah said...

haha!ali!!! baru ak perasan comment ko ni..pening betul setting blog ni.ade ke kene approve comment ko dulu utk publish..ak lambat lg kot nk deactivate fb.......xde sape pon rindu ak kat fb.huk99

lee sung gi.. said...

ali?? sape tu?? aku lee sung gi la..peminat setia blog ko..aku rindu kt ko meon..MEONNNN!!!!!!..hahaha

hidayah said...

haha..Alee Seung gi~~ ALIONNN!!

Post a Comment