RSS

Pages

happy timeee~ ^^

ok...da seminggu..ak rase ok je..mgkin ak bole lupekn dia.hee~
ak xnk sedih2..nk epi2...buat ape sedih, xgune. sedangkan dia tgh epi mengayat pmpuan99 lain...pilot laaa katekaannnn~ pmpuan mane yg xnk kannn.pulak tu di ayat2...

sooooo...aku akn teruskan hidup dgn tabah.haha..i'll try my best!
harap2 xlame lg bertemu jodoh.haha!aish..jeles betul tgk kawan2 dah kawen..anak2 sedara aku yg sebaya n muda dari aku pon sibuk bertunang dah.bile laaa turn aku pulak niiiiii~

3 comments:

kabuto kiut said...

ko hepi..aku pn hepi meon..

Anonymous said...

sabar la ye daia..setiap yg pahit ade kemanisan dia.dan setiap yg manis ade kepahitan dia.semakin besar cinta seseorang maka dia akan diberikan ujian melalui apa yg dia cintai..kerana Allah mengingatkan, janganlah kalian mencintai apapun dimuka bumi ini melebihi cintamu kepada Allah..

saya yakin akan ada org yg ihklas merima awak tanpa mengira baik dan buruk diri awak.jodoh awak dah tertulis sejak azali lg.

sesungguhnya ingatlah kpd Allah.kerana manusia sering lupa kpd Maha Penciptanya.tetapi Allah xpernah sedetik pun melupakan kita.

yg ikhlas,
Sahabat

Harris Clerk said...

Warf 1mg Tablet is an anticoagulant medication. Warfarin forestalls the development of blood clots. Warfarin is utilized to treat or forestall blood clots in veins or supply routes, diminishing the danger of stroke, heart attack, or different genuine conditions.

Post a Comment