RSS

Pages

Jadi Sewel

aku xbole tido lg...ape masalah aku ni.....selalu awal gile aku ngantuk, tido...
kalo hari2 cmni letih la aku nk keje, kene bangun awal sume..haehh..

lagi teruk bile aku pegi petronas, nk isi minyak, pas bayar duit, aku start moto, pastu termenung atas moto selama beberapa minit..bile da nk jalan, baru aku ingat, aku xisi lg minyak dlm moto.haha..gileee~ nsb bek xblah cmtu je.kalo x rugi je.

bile g beli barang kat k mart, masukkan barang atas susunan bakul, pastu amik bakul paling atas, bwk2 terasa berat je..tibe2 ade bende jatuh; bakul! rupenye aku angkut dlm 4 5 bakul yg melekat sekali.kah3! naseb baek la ade bape ketol je org. kalo x mesti kene cop pelik lagi lahhh~

semangat yg agak lemah skrg ni......tgk bantal pun terkejut, tgk pintu terkejut.haha..mmg da xbetol ak ni.sume bende ak tgk ak terkejut..

kene kuat kn semangat ni dayah! xbole terus mcm ni! xpe, lg bape minggu aku akn ok! jiayou!!

1 comments:

jejaka sepi said...

mental ko mmg dh tahap merbahaya..ko perlu diselamatkan meon..

Post a Comment